Mislim da bi bio profitabilan, pogledajte samo koliko imamo dijaspore svugde, vecina u Vojvodini ima roditelje, lakse bi dolazili kuci. Samo da ne preteruju sa cenama. A preko sezone letovi na more, sigurna sam da bi se isplatilo. Samo uvesti dobre spojeve i eto, niko se ne bi mucio autobusom.
Kakav aerodrom kakvi bakraci, pa ova vlast samo krade, njima nista ne verujem vise! To su price za matore i izlapele penzionere koji svaki dan u 19:30 ukljuce ispiranje mozga kao 90ih.
Citam komentare koji navijaju i misle da ce od ovoga biti nesto. Ljudi, ajd uozbiljite se. Od ovoga nema nista ipak su to SNS i patriJote. Sta su ti napravili ko svet? Nista!
Posto do Beograd ili Budimpeste moj let traje 14-15 sati u najboljoj kombinacij,i onih 1.5 sat od Beograda do NS ili 3.5 sata od Budimpeste do NS mi izuzetno tesko padaju, nekako me smlave i dodjem u NS totalno slomljen i izmozden od puta. Bilo bi izuzetno da se otvori aerodrom na Ceneju i da ima konekciju prema bar jednom vecem evropskom gradu (recimo Frankfurtu ili Cirihu) to bi znacilo svakom ko putuje u/iz NS. Pretpostavljam da bi tom aerodromu u slucaju da ima dobre konekcije gravitirala cela Backa i severni Banat, Sremu i juznom Banatu je Surcin blizi ali dobrim izborom konekcija verovayno bi neko iz Rume ili Panceva ipak isao na Cenej.
No, to je jedna totalno nerealna prica za danasnje vreme i istuaciju u Srbiji, za takav aerodrom je potrebno 50-100 miliona eura, potrebno je stabilno trziste, potrebna je (stvarna) politicka volja... kad taj aerodrom nije izgradjen 1974-1988 (u periodu kada je stvarna pokrajinska vlast bila u NS) tesko da ce biti izgradjen bilo kad.
'Kada se završi brza pruga do Beograda i izgradi nekoliko kilometara pruge do aerodroma, od novosadske železničke stanice do check-in šaltera na Nikoli Tesli trebaće 40 minuta.'
Pa do trenutka kad to bude završeno, taj drugi narod koji će tada već uveliko živeti ovde mesto ovog izumrlog će sasvim sigurno već imati leteće automobile.
Pa kad ste svi tako pametni - nacitani -strucni .........
Latite se posla pa zidajte gradite popravljajte ....
puteve mostove ulice staze vodovode kanalizacije puteve ......
Nadgledajte radove tendere ko uzima novce ko daje novce ko kome cini uslugu......
kakvi bi vi bili da ste na vlasti............
Naravno sve bi sredili.......
otvorite OČI i MOZAK ..........
Ondak mozda shvatite da take stvari tako funkionisu.......
Kada se pogeda tretman Beograda prema aerodromu Niš ova najava ne obećava.Prvo bi ga otuđili od Vojvodine i preuzeli upravu, a to bi pripisali velikom brigom prema otadžbini.Znajući kako se oni odnose prema Vojvodini mi bi prošli gore.Ne treba se čuditi ako aerodrom nazovu po Slobodanu Miloševiću.
Ej, hoce da zidaju "pistu" sa sve infrastrukturom (citaj: komercijalni aerodrom) a nemaju novaca da zakrpe rupe na obicnim putevima...Ili imaju novaca ?
Zasto opet bajke moram da citam, u ovim zrelim godinama ?
@Uhmmm
dal' te je bar malo sramota, kakvih 20m evra, gde si to procitao, vrati pare uciteljici....ende
stvarno ljudi jeste prolupali, pa pisete komentar na komentare, neki glupson napise da ce aerodrom kostati 20 miliona i vi se navatate ko som na bucku, jadno i zalosno
O čemu ti lepi? 40min NS- Surčin?
(Možda da je bilo pameti pa je upravo gore pomenuta ‘brza’ pruga isla NS-Surčin-BG povezujući sve. Kao što bi bio standard negde u Diznilendu)
A o dužini piste- uvek se mož’ dodati uz ekonomsku opravdanost? Ne?
(PS- Živi bili pa videli. Ovo je samo Veliki Vodja u najlepšem svetlu. Do tada ću ja za NS preko starog glavnog grada koji takodje počinje na B)
Druskane neka nova normalna vlast bez ovog sljama ce morati da gradi zatvore jer ima toliko materijala za zatvor da ovi kapaciteti jos uvek nisu dovoljni. Pre bilo kakvih aerodroma treba pohapsiti lopove i prevarante.
I eto ispunjava se san nas budisavčana,direktna linija metroa od Budisave do Čeneja!!!Reči hvale i predlog da se otvori i Lidl u Budisavi kod aqva parka...
Racunajte koliko ima gastarbajtera koji su stacionirani u Vojvodini, pa njihove porodice i nesto malo turista. Bilo bi dovoljno putnika za 10-15 redovnih destinacija plus leti za turisticke destinacije. Da li je to dovoljno da aerodrom ne bude u gubitku? Nisam strucan.... Voleo bih da se izgradi, da ne moram sat i nesto vremena ranije u Surcin, ali nisam optimistican po tom pitanju.
Koji lowcoster će sleteti na pistu dugačku 1500 m? WizzAir, Ryanair i EasyJet sigurno ne jer njihovi avioni zahtevaju dužu pistu. Niskotarifne kompanije ne koriste male avione već neke srednje veličine (Airbus A319, A320, A321 ili Boeing 737) pošto im se manji avioni ne isplate. Ovo na Čeneju je kao da se gradi aerodrom od nule. Niš i Kraljevo su druga priča, tamo su pre putničkih aviona bili vojni pa veći deo infrastrukture postoji. Na Čeneju postoji samo livada.
Ovom gradu bi bolje bilo da se pozabavi drumskim saobraćajem (održavanjem ulica) i javnim prevozom (novi autobusi, uvođenje tramvaja) nego što mašta o vazdušnom saobraćaju. Kada se završi brza pruga do Beograda i izgradi nekoliko kilometara pruge do aerodroma, od novosadske železničke stanice do check-in šaltera na Nikoli Tesli trebaće 40 minuta.
Narode ajd da se eazumemo jednom pa do daljnjeg, bgd nikad nece dozvoliti otvaranje aerodroma u Ceneju, taj aerodrom ce se mozda otvoriti kad se Vojvidina kurtalise srbistanabi Evropa naredi da mora biti ! Postoji na desetine idejnih projekata za taj aerodrom ali ne mere,ne moze, prvo cemo na nabijemo razne ludacke takse i namete pa onda putujte ! Eno ga aerodromi u nis i kraljevo,kako rade,nikako a zasto ?
Xaxa cena projekta je 20 miliona dinara. Samo projekat da se nacrta.
Ljudi, da li je vama jasno da je 350m Bulevara Bate Brkića kostalo 350 miliona dinara. Ispada da je 1m kostao 1 milion dinara. Tu je neko ozbiljno ukrao novac. Pa 1km auto puta kroz Vojvodinu kosta oko 1 milion €. Ispada da je 350m bulevara kostalo 3 miliona €. To je prosto neverovatno. Aerodrom će kostati milijarde evra.
Kad god došlo-dobro došlo. Kažu "poješće" ga N.Tesla. Mislim da neće, jer ako naprave za kapacitete Low cost letove dobro će poslovati. Veliki avionima je mesto u Bg. Novosadjani i ostali mogu do Čeneja i GSP-om što pojeftinjuje sve. Jeftina avio-karta, prevoz (brzo) do aerodroma,bez traženja prevoza do Bg i ustajanja u cik zore da bi se stiglo na vreme ušteda minimum 4 sata.
Pa mozda sada i bude nesto. Ova manifestacija , NS grad kulture je do sada nevidjeno pranje para ovih sa vlasti a para koje daje Evropska Unija za kulturu. Znaci ne daju sovjeti i Rusi , daju nam zapadnjaci za kulturu. Pare se peru do sada nevidjeno. Verujem da ce od Cenejskog aerodroma nesto napraviti ali samo delom novaca koji se dobije.
Pratim ovu vest od kada sam je prvi put video..Od 2000godine svakih dve godine imamo nacrt,javni uvid,tehnicku dokumntaciju,javni poziv,akt od isplativosti,najavu ili vec tako nesto slicno u vezi Cenejskog Aerodroma..Zato ljudi samo preskocite vest .Jel.ona ce za 15 dana biti zaboravljena totalno.
Ovo će biti kao u Kraljevu ,aerodrom radi samo 2 sata nedeljno!! I zaposliće gomilu naprednih likova potpuno nebitnih. Ovaj neće raditi ni sat nedeljno!!
Može biti da je veći prioritet da se uvedu tramvaji u NSadu, da se proširi Jovana Subotića (tu se novac u gradsku kasu vrati brzo) i da se uradi nastavak bulevara Jaše Tomića prema Temerinskoj. Na listi prioriteta aerodrom svakako ne bi bio ni među prvih 10. Isto je mnogo važno da se saobraćaj iz Podgrađa već više izmesti u tunel ispod Tvrđave bez obzira šta pričaju stručnjaci za zaštitu spomenika kulture.
PREDSKOLSKE USTANOVE,
SKOLSKE USTANOVE,
PARKOVI,
SPORTSKI TERENI...und, und, und
su mnoooogo vazniji, od cenejskog aerodroma!!!
grad NS bi ustedeo mnogo vise novca, da obezbedi BESPLATAN PREVOZ SVIM PUTNICIMA do obliznjeg aerodroma...
a, onaj ko zeli da leti k'o John Travolta, taj imai sitni' novaca da slet gde i kako 'oce
eno vam aerodrom u backi jarak, zvrji prazan.
imate vrsacki aerodrom, pa zrenjaninski, nije ni somborski daleko; GDE SU TI SILNI BELOSVECKI PUTNICI !!!
snsovske bajke...koji je ovo vec po redu "plan" aerodroma? i koliko ce ih jos biti...
A sada malo uključite logiku. Pista, aerodromska zgrada, toranj, hangari, radionice, skladišta, parkinzi, pomoćne zgrade, terminal za vatrogasnu službu (koju svaki komercijalni aerodrom koji se bavi prevozom putnika mora da ima), oprema, radar, radio veza, . . . i sve to da košta samo tričavih 20 miliona dinara što je u prevodu nešto manje od 2 miliona evra. Nema šanse. Samo pista bez ikakvih zgrada, terminala, hangara, . . . košta više od 2 miliona evra. I kako oni misle da za samo godinu dana sve to izgrade. Pa obična zgrada od 5 spratova sa 20 stanova se zida oko godinu dana a gde je jedan terminal. Samo radovi pripreme terena za izgradnju aerodroma veličine Čeneja košta više od 2 miliona evra. Ovi lažu čim zinu. Ovo im je predizborna propaganda za april sledeće godine.
Biće profitabilan. Ako budu low cost kompanije i koncept sličan Nišu, cela Vojvodina će ga koristiti sigurno.
Zamisli da, em ne platiš taxi do Surčina 4000, em bude jeftinija karta, em put traje 1h manje (taxi do aerodroma).
To se čeka već godinama. Nadam se da će neko da realizuje taj projekat jer u sezoni desetine čarter letova poleću sa Surčina, veliki je problem sa parkingom i za 7 dana, platićete oko 50e samo parking. Ali cena projekta od 20mil rsd deluje vrlo neozbiljno i čini se da je politička propaganda.
Da li su ljudi svesni zagadjenja koje proizvode avioni? O buci da ne govorim. Sta kad budu uzletali i sletali veci avioni? Ko je blizi Ceneju ima da ne spava...
Pored Surčina, u blizini su aerodromi i Temišvaru, Osijeku i Segedinu.., nema izgleda da letilište na Čeneju bude profitabilno, samo će gomilati gubitke...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sve izvesnije uvođenje komercijalnih letova na aerodrom na Čeneju
Autor: 021, Dnevnik
Novi Sad
•04.08.2019.
•11:01 > 11:13
Komentari 56
Dani
kimi
dijasporac
No, to je jedna totalno nerealna prica za danasnje vreme i istuaciju u Srbiji, za takav aerodrom je potrebno 50-100 miliona eura, potrebno je stabilno trziste, potrebna je (stvarna) politicka volja... kad taj aerodrom nije izgradjen 1974-1988 (u periodu kada je stvarna pokrajinska vlast bila u NS) tesko da ce biti izgradjen bilo kad.
Nemanja
Pa do trenutka kad to bude završeno, taj drugi narod koji će tada već uveliko živeti ovde mesto ovog izumrlog će sasvim sigurno već imati leteće automobile.
ab
Hungaroring
Silver
Latite se posla pa zidajte gradite popravljajte ....
puteve mostove ulice staze vodovode kanalizacije puteve ......
Nadgledajte radove tendere ko uzima novce ko daje novce ko kome cini uslugu......
kakvi bi vi bili da ste na vlasti............
Naravno sve bi sredili.......
otvorite OČI i MOZAK ..........
Ondak mozda shvatite da take stvari tako funkionisu.......
Voja
Mare
Kristijan Andersen
Zasto opet bajke moram da citam, u ovim zrelim godinama ?
deda
dal' te je bar malo sramota, kakvih 20m evra, gde si to procitao, vrati pare uciteljici....ende
stvarno ljudi jeste prolupali, pa pisete komentar na komentare, neki glupson napise da ce aerodrom kostati 20 miliona i vi se navatate ko som na bucku, jadno i zalosno
teže do Beograda
Uhmmm
ENDE!!!!!
Mad Hatter
Ovi na vlasti nisu u stanju da se pozabave sa ozbiljno oronulom infrastrukturom a kamo li da grade novi aerodrum.
Nezaboravite primer koridora 10. To je dovoljno svakom normalnom čoveku. Da ne idemo dalje.
Ovo je još jedna u nizu propagandnih vesti vladajuće koalicije. Ističe im vreme pa sad malo maste brkove građanima kako bi opstali na vlasti.
Biće i extremnijih obećanja u kratkoj budućnosti.
Budite spremni.
Saaaaaaaaaaaaanjam
Pravoljub
Seka Persa
O čemu ti lepi? 40min NS- Surčin?
(Možda da je bilo pameti pa je upravo gore pomenuta ‘brza’ pruga isla NS-Surčin-BG povezujući sve. Kao što bi bio standard negde u Diznilendu)
A o dužini piste- uvek se mož’ dodati uz ekonomsku opravdanost? Ne?
(PS- Živi bili pa videli. Ovo je samo Veliki Vodja u najlepšem svetlu. Do tada ću ja za NS preko starog glavnog grada koji takodje počinje na B)
Građanin
@Ekonomista
Optimist iz Budisave
M
Nikola
Ovom gradu bi bolje bilo da se pozabavi drumskim saobraćajem (održavanjem ulica) i javnim prevozom (novi autobusi, uvođenje tramvaja) nego što mašta o vazdušnom saobraćaju. Kada se završi brza pruga do Beograda i izgradi nekoliko kilometara pruge do aerodroma, od novosadske železničke stanice do check-in šaltera na Nikoli Tesli trebaće 40 minuta.
gari
@Ekonomista
mozda jesi ekonomista ali sa segamega plati i uzmi -diplomom, tesko onima kojima ti vodis posao
11209
lecce
Niskotarifni sa surcina?
Nema takvih
Marko
Toma
Vise mi lici kao neko obecanje,mastanje nekoga,isto kao i tunel kroz Frisku goru.
Komercijalan
I u vanrednim situacijama.
U stvari, najbolji su aerodormi sa dalekovodom pored piste.
Piško
Dejan
Ekonomista
Ljudi, da li je vama jasno da je 350m Bulevara Bate Brkića kostalo 350 miliona dinara. Ispada da je 1m kostao 1 milion dinara. Tu je neko ozbiljno ukrao novac. Pa 1km auto puta kroz Vojvodinu kosta oko 1 milion €. Ispada da je 350m bulevara kostalo 3 miliona €. To je prosto neverovatno. Aerodrom će kostati milijarde evra.
Kako
Nepismen
Daja
Dusan
CHNS
Nezavisni Vojvodjan
Dule
Zoki021
Mario
komsomnaut
Veliki maestro
@ns
Prioritet
obdanista
SKOLSKE USTANOVE,
PARKOVI,
SPORTSKI TERENI...und, und, und
su mnoooogo vazniji, od cenejskog aerodroma!!!
grad NS bi ustedeo mnogo vise novca, da obezbedi BESPLATAN PREVOZ SVIM PUTNICIMA do obliznjeg aerodroma...
a, onaj ko zeli da leti k'o John Travolta, taj imai sitni' novaca da slet gde i kako 'oce
eno vam aerodrom u backi jarak, zvrji prazan.
imate vrsacki aerodrom, pa zrenjaninski, nije ni somborski daleko; GDE SU TI SILNI BELOSVECKI PUTNICI !!!
snsovske bajke...koji je ovo vec po redu "plan" aerodroma? i koliko ce ih jos biti...
Seka Persa
(Mnoštvo primera po Evropi gde je aerodrum oko 100km od grada gde se ‘sleće’)
bananarama
Djordje
modesti
Mirko
Zamisli da, em ne platiš taxi do Surčina 4000, em bude jeftinija karta, em put traje 1h manje (taxi do aerodroma).
Marinko
Vadan
ns
Daccha
Zivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H